|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
musTang
Final Fantasy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 291 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: To Wiesz =] !?
|
Wysłany:
Nie 13:07, 12 Sie 2007 |
|
producent: EA Games
wydawca: Electronic Arts Inc.
kategoria: wyścigi / samochodowe
Data Premiery:
Świat: 12 listopada 2004
Polska: 19 listopada 2004
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
nośnik: 2 CD
Wymagania sprzętowe:
Pentium III 933MHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB (GeForce 2 lub lepsza), 2 GB HDD.
Opis Gry
Need for Speed: Underground 2 jest sequelem przebojowej gry wyścigowej, którą w ciągu pół roku od momentu oficjalnej rynkowej premiery (listopad 2003) nabyło legalnie ponad pięć milionów ludzi w skali całego globu ziemskiego. Niniejszy produkt nawiązuje zatem do szeroko rozumianego zjawiska tuningu samochodowego oraz filmowych hitów o tytułach: The Fast and the Furious (Szybcy i wściekli) i 2 Fast 2 Furious (Za szybcy, za wściekli).
Jednakże wydatnie zmodyfikowano formę zabawy, zwracając ją w pewnym sensie w stronę serii Grand Theft Auto i Driver. Albowiem teraz użytkownik dowolnie eksploruje skąpaną w nocnym mroku metropolię, złożoną z pięciu odmiennych dzielnic o dość dużej powierzchni. Podczas zwiedzania można napotkać kierowców, stanowiących np. potencjalnych rywali w starcie z linii najbliższych świateł lub interesujące źródło informacji nt. miejsc zbiórek entuzjastów prędkości. Wirtualne rozmowy przynoszą również wiadomości, dotyczące lokalizacji sklepów z artykułami motoryzacyjnymi. Trzydzieści licencjonowanych maszyn czterokołowych (m.in. spod znaku Mitsubishi Motors, Nissan, Subaru i Honda) wraz z bardzo bogatym katalogiem części (felgi, oświetlenie neonowe, spoilery etc.) powoduje, że ogólna liczba unikalnych kombinacji oscyluje w granicach siedemdziesięciu miliardów.
Oprawa wizualna nadal prezentuje pierwszorzędny poziom, ukazując przykładowo realistycznie połyskujące karoserie pojazdów, odbicia w mokrym asfalcie i charakterystyczne rozmycie przy osiąganiu ekstremalnej szybkości z wykorzystaniem dopływu podtlenku azotu. Warstwa dźwiękowa znakomicie dotrzymuje kroku szczegółowej trójwymiarowej grafice, oferując sugestywne efekty akustyczne i dynamiczną ścieżkę muzyczną. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|